Drakes ‘Hotline Bling’ Moncler jacka sälgar som galen

Det är allmänt rapporterats att vinster på Moncler, det italienska lyxvarumärket gör high-end puffy jackor, var på uppgång. Även fortfarande, Moncler outlet du kanske inte har ens hört talas om varumärket — det är tills en kändis bara officiellt sätta det på kartan bland massmarknaden konsumenterna. Och nu, du kommer förmodligen att se det överallt!

Det beror på att Drake tappade den Moncler rea nya videon för sin hit "Hotline Bling" förra månaden, och han bär en röd pösig jacka med avtagbar huva från Moncler för den första minuten av skärmtid. Rocken går under namnet "Maya", och har en jättestor försäljning pris av $1.150. Men det är inte avskräcka konsumenterna.

Det visade sig att höger efter videoklippets release, Moncler hade en av dess mest lönsamma dagar någonsin. Jackans enbart cameo översatt till en enorm försäljningen Billiga Moncler dunjacka dam online spike och varumärket säljs mer än dubbelt så många enheter av plagget än det skulle på en vanlig tisdag. "Vi hade ett bra resultat på e-handel Moncler jacka online försäljning av Maya modell," Moncler talesman Domenico Galluccio rapporteras till VF.com.

Moncler jacka outlet

Rolig sak? Det visar sig Drake är lite av en fluffigt coat aficionado. Toronto-född rapparen har arbetat på flera vinter pälsen samarbeten med Canada Goose. Männens version av den senaste samlingen med det märket också ringar i på om samma lyx pris tag: $ 1 125. Damernas moncler dam jacka online modell kan du poäng för en knapphändig $895.

Drake kan ha några tricks upp ärmarna puffy, Moncler dunjacka dam han är långt ifrån den enda kändis som har haft stort inflytande på verkliga detaljhandelsförsäljning.

Ta, exempelvis, Michelle Obama som gett ökänt återförsäljare som J. Crew-några allvarliga exponering — och ledde till utsålda stilar. Eller finns det Kate Middleton, vars Billiga Moncler sverige varje garderob val — moderskap eller inte — resulterar i en försäljning stampede. Och då, naturligtvis, finns det Kardashian klanen, vars föreningen med Balmain bidragit till några bokstavlig stampedes H & m förra veckan!

Förresten? Drakes nya video har haft mer än 65 miljoner visningar sedan den debuterade den 26 oktober. För att hålla Poäng hemma, det är därför så kallade "påverkare" är så viktigt att marknadsförare dessa dagar.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *